50 timmar kvar.

Dagarna rullar på. Nu är det inte många dagar kvar tills dess att vi åker! Det är närmare bestämt 50 timmar kvar tills vi åker till Arlanda.

Jag har fullt upp med att fixa inför resan. Viggos packning är så gott som klar (kläder, mat, mini apotek). Det enda han inte har är shorts och sandaler. Men det lär väl finnas att köpa på plats? Har ni förresten några tips på vad jag inte bör glömma att ta med till Viggo?

Packningen till mig själv har jag inte ens börjat med. Alla andra gånger jag har rest så har jag stressat upp mig över packningen och irrat omkring i butiker dagarna innan avresa för att köpa nya kläder. Men den här gången tänker jag faktiskt inte göra det! Jag har inte så överdrivet mycket sommarkläder, knappt några alls faktiskt. Jag packar ner en långklänning, ett par jeans shorts, några linnen och skor, och underkläder såklart. Det finns ju mycket svala och fina klänningar att köpa i Thailand, för en billig peng. Ett favorit plagg, om man nu kan kalla det för ett plagg, är sarongen. Så skönt och enkelt att vira in sig i! Och billig.

Senare i eftermiddag ska jag och Viggo åka till Gränby centrum. Vi ska växla pengar och när vi ändå är där ska jag kolla om jag inte kan få tag på ett par shorts till Viggo. Dock känns det svårt, det är ju verkligen inte säsong för det...



Bilden är från en av våra resor, Usa 2009.

Kommentarer
Postat av: Jennifer,din gamle vän;)

vad kul att ni ska få åka iväg o mysa!Skulle gärna hängt med i en väska, men så stora väskor finns nog inte!;) ha det underbart Carro, själv ska jag bara vänta vänta o vänta på min lilla bebis som måste komma ut snart(tycker jag)! Kram kram

2011-12-01 @ 16:01:05
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åh så mysigt! Packa ner näsdroppar/spray, alvedon till honom, solkräm kan va bra även om han har UV dräckt, solhatt, D-droppar, strandtält/parasoll kanske du kan hitta där.. men det kan ju va bra.

Pass me får du ju inte glömma ;) Kram

2011-12-01 @ 17:32:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Emilie

Gud vad härligt och få komma iväg lite!!! Skönt med sol :) Jag längtar tills vi ska åka, men det är inte förrän i maj.. Känner att jag är ganska sliten nu. Sov en hel natt snart Rasmus haha ;) När sov Viggo en hel natt?

Kram på er!

2011-12-01 @ 20:20:21
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Elin- mamma till Albin

Önskar er en toppen resa!! Och sola lite åt mig me;) tror inte på att du inte kan bli brun, lite färg kommer du nog komma hem me iaf:)

2011-12-01 @ 21:52:51
URL: http://doncellita.blogg.se/
Postat av: elin

Ha en underbar resa! Är såå avundsjuk! :)

2011-12-01 @ 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0