Ljuvliga dagar.

Hej på er!
Halva semestern har nu gått och jag får ångest! Dagarna har gått så fort. Vi trivs så bra alla tre och vill gärna stanna några veckor till. Men vi får ta vara på sista veckan. Behöver jag säga att vi har det ljuvligt?

Viggo har varit dålig hela veckan, feber och snorig. Han har kräkts flera gånger om dagen pga allt slem och snor han haft i halsen. Idag är han äntligen feberfri och mycket piggare!

Jag har också varit dålig med feber och halsont men det vart inte långvarigt - jag köpte dunder medicin på apoteket på kvällen och morgonen efter va jag frisk. Jag ska köpa hem ett gäng tabletter till Sverige.

Är det förresten någon som har tips på sevärdheter, bra restauranger och stränder m.m kring Phuket så lämna gärna en kommentar.

Idag får ni se en bild på Viggo när han badar i våran jacuzzi. Vi har förresten bytt hotellrum så nu bor vi i ett mini hus med egen trädgård, jacuzzi, utedusch och det ligger precis bredvid ett spa. Jag tog en två timmar lång behandling igår, underbart!


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

vilket lyxliv ni lever :D förrutom feber och skit :/ Hoppas ni slipper sånt mer och att ni ska vara friska och må bra, bara kunna njuta och slappna av :) Kram på er!

2011-12-10 @ 10:45:15
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åh vad underbart! Så lyxigt att få njuta och ha det så gott innan jul, slitta all julstress och allt! Ha en underbar sista vecka och hoppas lillemannen kryar på sig! :) Kram

2011-12-11 @ 12:28:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag längtar efter er alla. Kram

2011-12-11 @ 15:12:17
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Usch för att ni är sjuka men förutom det låter det helt uuunderbart! Stolt kille i jacuzzin ;) Hoppas sista tiden blir härlig! Kram!

2011-12-12 @ 17:04:38
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0