Pulka premiär.

I förmiddags var Viggo och jag ute för att utforska snön. Viggo fick åka pulka för första gången och det var väl helt okej tyckte Viggo men inget super skoj (inte ens när jag sprang med pulkan och verkligen gjorde mig till för att ungen skulle ge mig ett litet leende). När det sen var dags att göra en snögubbe tyckte Viggo att det var skit tråkigt och det visade han mer än gärna genom att skrika och protestera högt. Vistelsen utomhus blev alltså kort. Att klä på oss innan vi gick ut tog längre tid... vilket jäkla projekt det är!

Mamman var nog mer överladdad och lyrisk än ungen. Bättre lycka nästa gång!



Kommentarer
Postat av: Linda

nämen lillprutten då :/ Majken är lika dan, eller inte när vi åker pulka men att stå/gå och sitta i snön är otäckt! Men undra om det inte var ett litet leende ändå på bild 2? :D Välkomna hem förresten!

2011-12-19 @ 13:59:45
URL: http://buslinda.blogspot.com
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Ååh vad mycket snö ni har!!! Vi har ingenting! Man får ju ingen julkänsla när det inte finns snö :( Kram

2011-12-19 @ 16:48:25
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Haha men lilla sötisen då, förlåt om jag skrattar men han ser såå söt ut när han står vid snögubben och inte alls tycker det är någon hit med snö, hihi :D

2011-12-19 @ 18:51:27
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0