Sista dagen på semestern.

Idag har vi våran sista heldag i Thailand. Imorgon förmiddag thailändsk tid börjar resan hem till Sverige. Jag vill gärna stanna minst en vecka till och ta igen de dagar vi missat pga sjukdom. Det känns inte alls okej att åka hem nu, precis när Viggo blivit nästan helt frisk!

Igår var vi förresten till Phuket International Hospital igen. Viggo fick träffa samma läkare som sist vi var där. Egentligen var det väl inget större fel på Viggo igår bortsett ifrån utslagen över hela kroppen och hostan (febern är äntligen väck sen två dagar tillbaka!) men vi tyckte att det var lika bra att träffa läkaren en gång till innan flygresan hem. Förmodligen har Viggo haft "tre dagars febern" kombinerat med en vanlig förkylning samt tandsprickning. Läser man om tre dagars febern så stämmer det överens med Viggos symptom, men Viggo har haft hög feber tio dagar.

Även Viktor träffade en läkare igår och fick antibiotika för hals och öroninflammation. Undrar när det är min tur att bli riktigt sjuk?

Ikväll ska vi bege oss ut på presentjakt samt packa våra väskor. Mycket mer än så hinner vi inte med. Fan va surt det känns att åka hem! Jag är fortfarande blek och jäkligt sliten...

P.S Mamma, kan du kolla din Facebook?!


Kommentarer
Postat av: frida

Ja de e skoj att kunna göra lite egna till hemmet :)

Jag gör mina i photoshop :)



Tråkigt att ni har haft så mkt sjukdom på eran semester, förstår att du vill stanna en vecka till!

Hoppas resan hem går bra iaf :)

2011-12-17 @ 10:33:58
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Usch hoppas ditt immunförsvar är bättre! Välkommen hem till kylan :P Snart är det jul och det är ju såå mysigt! Kram

2011-12-17 @ 15:13:11
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0