Dödstrött.

Jag har verkligen inte haft orken till att sitta vid datorn de senaste dagarna. Jag har varit och är så extremt trött! Att det är julafton imorgon känner jag inte av, har inte ens en gnutta julstämning. Gillar inte julen, har nog aldrig gjort det heller, skulle helst fly till varmare breddgrader.  

Och apropå min trötthet - Viggo vaknar och gör morgon halv fyra - fyra. Jag är inte speciellt trött när vi kliver upp, det är faktiskt skönt att kliva upp tidigt (även om det kanske är lite väl tidigt, sex tiden hade väl varit lagom?). En stund in på dagen blir jag jätte trött och humöret åker berg- och dahl bana. När klockan sen är runt åtta på kvällen så kraschar jag i sängen och sover som en stock.

Ikväll ska vi åka upp till Storvik. Jag är inställd på att det kommer att ta mycket längre tid än vanligt, dels all jultrafik men också för att väglaget tydligen är extremt halt. Uppdateringen kommer att bli sparsam några dagar framöver. Och angående inlägget om våran resa, det kommer att dyka upp en liten reseberättelse samt bilder från Thailand, i mellandagarna. Den som väntar på något gott...


Lillskiten är oerhört mammig just nu, väldigt feg och försiktig men ändå full i bus, väl medveten om att han kan protestera men även spexa och såklart... jäkligt morgonpigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0