Vi lever (knappt)!

Nu behöver ni inte längre fundera på om vi trillat av pinn - vi lever! Eller ja, jag känner mig mer död än levande och därav noll uppdatering i bloggen. Jag skulle kunna bombadera er med negativa inlägg där jag spyr ur mig hur dåligt jag mått senaste veckan, hur eländigt livet känns varannan minut och vilken urusel nervklen människa jag är... Men jag valde att skona er från detta. Anledningen till att jag mår såhär är sömnbrist och en hejdundrandes förkyldning! Har dessutom problem med en visdomstand som påverkar bihålorna.

Jag och Viggo är kvar i Storvik på obestämd tid. Kanske stannar vi över nyår men med sällskap av Viktor också. Vi får se hur det blir, en dag i taget. Idag ska jag i alla fall till tandläkaren i Sandviken och förhoppningsvis tar dom bort tandjäveln!


Kommentarer
Postat av: frida

Åh stackare.. hoppas du bli bättre snart!! Och att ni får ett bra nyår!!

kram till er !

2011-12-29 @ 12:08:57
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0