Äta, sova och skita... i badet!

Dagen började inte så bra för Viggo, han hade magknip hela morgonen. Efter några timmars morgonmys och magmassage i sängen klev vi upp och tog ett bad tillsammans. Viggo är en riktig livsnjutare - han åt, sov, bajsade och kissade i badet. Livet är på topp tycker Viggo!

Nu ligger han och sover på pappas bröst. Skönt med egentid tycker jag, även om det bara är 10 minuter. Det första jag gör när jag får tid för mig själv är att gå på toaletten och sen hamnar jag oftast vid datorn, det är avkoppling för mig! Vad brukar ni mammor göra när ni får egentid?

Dags att röra på dö fläsket! Ska föna håret och sen bädda ner lillen i vagnen och ta en promenad i snö yran. Ha en bra dag, solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0