Borta bra men hemma bäst, eller?

Skönt att vara hemma såklart men när jag kom innanför dörren fick jag en klump i magen. Det är jätte dammigt och rörigt, jag får panik!

Veckorna hos mamma har gjort att jag glömt bort att våra katter lossar mycket hår och hur påfrestande jag tycker att det är. Nu vart jag påmind! Jag tycker så mycket om våra katter och vill verkligen inte göra mig av med dem men jag är nog så illa tvungen, jag klarar inte av allt hår. Kanske blir det bättre när våren kommer och dom är ute mer, eller när övervåningen är klar och dom får större yta att vistas på?

 


Nu blir det storstädning! Imorgon ser det förmodligen lika jävligt ut igen... MEN! För att det här inlägget inte ska bli alltför neggo så kan jag ju liva upp det genom att tala om hur fint det blir på övervåningen, verkligen lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0