Idag är det ingen vidare bra dag.

När vi vaknade imorse så va Viggo på strålande humör, min lilla solstråle! Han tittade nyfiket omkring sig med pigga utforskande ögon. Han charmade sin mormor innan hon åkte till jobbet. Jag jollrade och fjantade mig lite med honom och nu är det nära till ett riktigt medvetet leende. Det är så härligt när vi får ögonkontakt, jag blir gråtfärdig varje gång och varm inombords. Älskade unge! Att tänka på dessa stunder gör det lättare att orka med dom lite jobbigare stunderna.

Jag har fått feber, halsont och huvudvärk... suck! Är dessutom jätte trött.
Ge mig en bunt tidningar, ett gäng kexchoklad och ett lass med fruktsallad!

Jag är så jävla less på vintern! Antingen så är det svin kallt eller så vräker det ner snö - när ska jag komma ut med vagnen på promenad? Börjar bli deprimerad av att bara sitta inomhus och glo in i väggen. Om jag ändå hade en egen bil...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Självklart Carro! Vi kommer nog få till mycket lek med hundar, träning och annat skoj ihop... ;)



KRaaaam

2011-02-23 @ 17:01:56
URL: http://www.nojesmix.com/mikaelaeriksson
Postat av: ♥ Elin - Mamma till My ♥

Krya på dig!!



Kram

2011-02-23 @ 17:17:44
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Viklund

Usch krya på dig :(



Sv: Med Melker är det sådär, han är lite småförkyld, hostig och snorig, så har haft premiär för snorsugen.. Men annars äre bra och han är verkligen mer "med" nu, ler så fort han hör våra röster och ännu mer då vi pratar med honom och tokar på :) Han börjar bli så stark i nacken dessutom.. Roligt att se hur de små utvecklas för varje dag! :) det går så fort... Hur äre med lille Viggo? =)



Kram

2011-02-24 @ 09:34:36
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0