Iphone 4 eller HTC Desire HD?

Ja som rubriken lyder - Iphone eller HTC?

Nu är det dags att skaffa en ny mobil men jag har sån beslutsångest! Det finns ju för och nackdelar som med allt annat här i livet och jag har alltid sån beslutsångest! Det spelar nog ingen roll vilken mobil jag än köper, jag kommer stundtals att ångra mig i alla fall. Dessutom så kommer det ständigt nya telefoner man vill ha.

Just nu har jag en HTC Hero och har tidigare haft HTC Diamond ett och två. Jag har varit jätte nöjd med HTC telefonerna men jag är ju lite nyfiken på en Iphone. Är den verkligen så bra som många säger? Antingen så älskar man Apple eller hatar de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0