Jakten på dom ultimata promenadskorna.

Jag ska investera i ett par nya promenadskor nu till våren. Vill ha ett par rejäla och bekväma skor till promenaderna med barnvagnen.

Tips på någon bra modell eller märke?

Just nu visas det två olika modeller på tv reklamen - ett par från Reebok och ett par från Puma. Kanske inte dom snyggaste skorna men man ska tydligen få en snyggare kropp av att använda dem. Ja det låter ju bra, om det verkligen stämmer. Hellre har jag ju ett par fula skor och en snygg kropp än tvärtom...





Kommentarer
Postat av: Angelica

Dom vill jag också ha men är så dyra :S

2011-02-21 @ 19:50:48
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag köpte Reebook easy tone förra året, dom har även olika varianter på dom. Men jag är jätte nöjd med mina och det känns verkligen extra när är ute och vandrar. Den svart modellen är inte jätte ful heller.

Sen använder jag dom s.k Rump Skorna MBT på jobbet, finns även i jogginsko modell, det är nog dom dyraste och fulaste skorna jag nånsin köpt, men vilken skillnad på hållning och träninsvärken ifrån vader till rumpa. :)

2011-02-21 @ 19:52:36
Postat av: Mia BF 10 Mars 2011

jag fick faktiskt ett par Reebook easytone i helgen å dom är riktigt sköna.. har inte gått någon långpromenad än men tror det kommer bli kanon till våren.

2011-02-21 @ 21:23:26
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Skulle också behöva ett par nya egentligen.. Hojta till med vilka du valde och vad du tycker om dem :)



Kram!

2011-02-21 @ 22:43:20
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: PT Sofia

Ovanstående skor är rätt sköna båda två..Dessvärre ingen nämnvärd effekt på träningsresultaten...för det krävs träning och god kosthållning..Va söt han blivit den lilla, tiden går hutlöst fort!!

Kram PT Sofia

2011-02-22 @ 13:36:50
URL: http://dagsfortraning.shapemeup.se
Postat av: Marie

Min plastsyster har använt easytones och får ont i hela kroppen, men det beror väl på vad man har för kroppsform. Om man inte ska tänka på ekonomin så skulle jag rekommendera dig att gå till löplabbet och få hjälp att köpa ett par skor som passar just dig och som du kommer må jätte bra av att använda! Annars kan du också gå till stadium eller intersport, kanske lite billigare skor men dom brukar inte lyckas hitta den perfekta skon!



Hoppas vi kommer kunna träffas den här veckan! Jag vill så gärna krama både lillen och dig! Kram

2011-02-22 @ 15:25:18
URL: http://majsanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0