Lillfjärten.





Jag blir så less på mig själv och min sambo också faktiskt.
Vi har nyss köpt en jätte fin och bra kamera men är urusla på att ta fram kameran och fota! Jag vill så gärna ha massor med fina kort på lillen, vill helst föreviga varenda minut av hans liv.

Upptäckte nu att dom bilder vi har är kassa! Det är inte många som är någonting att ha - antingen är dom dåliga i kvalitén eller så blundar Viggo eller har en hand mitt i trynet. Ett seriöst kort på mig och Viggo tillsammans finns inte ens.

Jag måste försöka få tid till att lära mig hur kameran fungerar! Hatar mig själv för att det inte finns mer kort på lillen än vad det faktiskt gör. Skärpning!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh va han har växt och vaken är han, inte som när jag hälsade på och allt var superljust enligt Viggo ;)



Finaste Viggo <3

2011-02-02 @ 19:11:42
Postat av: Erika

Vilken sötnos! :)

2011-02-02 @ 21:12:53
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Carolina - Olina

Det är de verkliga ögonblicken ni kommer vilja ha på bild och minnas

2011-02-03 @ 11:42:56
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Han är så söt, er lille Viggo :)



Sv: Ja, jätteroligt att följas åt ju!! :D Men oj, 3360g!!! Melker vägde 3340g och var 50cm i torsdags, förra veckan, alltså 27jan :) Roligt att dom är så lika.



Hoppas allt går bra för er med allt :)

Kram

2011-02-04 @ 06:59:17
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Lina

Förbanna dig inte så mycket över det :)

Det kommer alltid finnas ögonblick och stunder man vill ta kort på, men de mest betydelsefulla ögonblick kan ingen lins fånga ;)

Jag tycker du har nog med funderingar och tankar men framförallt kärlek att ta hand om just nu istället för att lära dig en kamera :)

Och de bilder du lagt ut är jätte söta.

p.s om ni får tid Gå till en fotograf och ta bilder på hela familjen...De blir oftast super bra bilder och en dag att minnas :)

2011-02-05 @ 00:15:26
Postat av: frida

Känner igen mej i de där..

E oxå jätte kass på att ta bra bilder.

Har inte heller något seriöst kort på mej å Noel.. kassa cam bilder e ju inte mkt till världen ihop på oss två =/

2011-02-05 @ 12:07:50
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0