Crohns sjukdom.

Jag är så less på min mage! Inte gravidmagen utan den 'vanliga' magen, misstänkta Crohns magen. Har varit dålig hela sensommaren och hösten, december månad va hyfsat bra och jag trodde att mitt skov va över och att jag skulle få må bra några månader igen. Men nej nej, nu har det tagit fart igen. Jag är jätte dålig! Va jag än äter eller dricker gör att jag måste rusa till närmsta toalett! Har ingen ork vilket inte är så konstigt eftersom att jag inte får i mig så mycket näring.

När lillen är här och vi har fått rutiner i vardagen är det dags för mig att genomgå en undersökning av magen för att fastställa va som är fel. Påbörjade den utredningen i våras men vart tvungen att avbryta pga graviditeten. Då va det snack om att jag eventuellt skulle behöva opereras.
Vill inget hellre än att få ordning på magen!

Är det någon av er läsare som har diagnosen Crohns eller Ulcerös Kolit?
Hur funkar det i eran vardag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0