Dags för årets första semla!



Alltid är det nåt! Är det inte magen som krånglar (vilket den oftast gör) så är det gravidkrämpor eller ögonen som ska trilskas. Nu är det dags för ögonen igen - det rinner konstant i dem och jag är känslig för ljus. Hoppas på att kommande operationen gör att det om inte helt försvinner i alla fall blir bättre.

Vi ska strax iväg och fika med Markus och Nathalie, trevlans! Dagen till ära har jag faktiskt lagt på lite make up, det ni! Det inträffar inte ofta numera. Men med facit i hand hade det nog varit bättre att köra naturellt en dag som denna eftersom att ögonen rinner... Vad gör ni en dag som denna?

Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hur mår du vännen? Inte hunnit läsa här under veckan men har tänkt på dig!

Hoppas allt är bra med dig och magen!

Kramar!!

2011-01-09 @ 21:41:39
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Jossie - Gravid i v. 34

Ja va snällt av dig :) Jag och bebis mår finfint! Du då? Kram

2011-01-10 @ 07:28:32
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0