Det känns lyxigt med jordgubbar, det är bara champagnen som fattas!

Oj oj va dagen har gått fort idag! Timmarna svischade förbi, snart är det dags att försöka sova igen. Jag hoppas och tror att jag kommer att kunna sova bättre i natt. I värsta fall får jag läsa mig genom natten...

Sandra kom på besök tidigare idag och hade nybakt sockerkaka med sig, två sorter dessutom! Att få umgås och vara social några timmar va nog väldigt bra för mig, känner mig mycket gladare och piggare nu. Någon mer som vill komma på besök och förgylla mina ensamma dagar?

Nu ska jag ta en kort promenad med vovven. Hon är 'magsjuk', stackarn! Tror att det är märgbenet hon fick igår kväll som orsakat det, jag kan inte komma på va det annars kan vara? Hon har varit dålig i magen hela dagen och nu på kvällskvisten försökte hon kräkas flera gånger utan att lyckas. Efter promenaden ska jag placera rumpan i soffan och mumsa i mig frukt. Har ett rejält förråd nu med massor av olika frukter att välja på. Ikväll blir det vindruvor och jordgubbar, mums!


Kommentarer
Postat av: ♥ Elin - gravid v.39 ♥

GUD så gott med jordgubbar!! =)

2011-01-05 @ 07:42:28
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0