Ett inlägg till er som undrar hur jag fixar mina bilder.

Va roligt att jag har så många följeslagare i bloggen! Och givetvis jätte roligt att ni kommenterar mina inlägg! Keep up the good work! :)

Jag har fått fina kommentarer angående mina bilder i bloggen och ni är några som undrar vilket program jag använder för att komponera ihop mina bildkollage. Svaret är Picasa 3. Jag tycker det är ett bra och enkelt program att använda, räcker gott och väl för mig som bara vill piffa till bilderna lite. Det finns massor med olika effekter och inställningar man kan använda sig av. Man får testa sig fram - jag kan bli sittandes i timmar och exprimentera!

Programmet kan ni ladda ner gratis här.


Kommentarer
Postat av: Nanna

Tyckte det va kasst program =) Kanske för att jag inte kan det =) Kram

2011-01-07 @ 09:58:29
URL: http://familjenhanson.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Jag brukar också använda picasa :)

2011-01-07 @ 11:20:17
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0