God morgon!

Igår kväll vart jag totalt förnedrad av min son, haha! Han kissade, bajsade, spydde och kissade lite till på mig, allt inom loppet av tio minuter. Tur att det inte är så mycket mer än vätska...

Här är det full rulle direkt på morgonen. Vi håller på att göra oss klar inför ett besök på Akis. Viggo ska vägas och mätas samt genomgå ett hörseltest.

Senare i eftermiddag får vi besök av Sandra, Mervi och lilla Rebecca. Det ska bli mysigt! Bloggen är inte prio ett just nu även om jag har möjlighet att sitta vid datorn vid flera tillfällen varje dag. Det blir ett inlägg lite då och då. Bättre än ingenting! Ha en bra dag! Kramar från oss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan ni se någon likhet från 3d/4d ultraljudet?

2011-01-20 @ 09:18:35
Postat av: Therese- Gravid v.34

Vilken liten buse ni har :)

2011-01-22 @ 11:52:36
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0