Jag är väl inte direkt någon muntergök idag...

God förmiddag!

Imorse klev jag upp tidigt igen, men inte för att jag va pigg. Jag mådde så illa och hur jag än vred och vände på mig så ömmade kroppen - dumma tunga fula kropp! Huvudet känns som en betongklump, ögonen är svullna och tar jag för djupa andetag så gör det ont i lungorna. Dags att bli sjuk eller är det gårdagens vaccination som spelar mig ett spratt?

Idag skulle vi ha varit till Vallentuna för att hälsa på familjen Hanson men lille Max har vattkoppor. Min barnmorska rekomenderade oss att undvika deras sällskap då hon anser att det är onödigt att utsätta sig för eventuell smittrisk i onödan så nära inpå förlossningen. Låter klokt tycker jag men trist för nu får vi skjuta på besöket, igen! Men vi kanske kan ses i helgen istället?

Jaha... undrar hur vi ska slå ihjäl den här dagen då?

Kommentarer
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Åhnej, tog du bort armbanden? Det är verkligen jättefint, det är nog det jag är allra mest nöjd med :) Vill verkligen ha fler, det är skitsnyggt!

2011-01-06 @ 12:51:34
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Nanna

Tror inte vi kan i helgen. Dessutom har vi kaos här hemma, gör om sovrummet, så det e inget vi vill visa upp!

2011-01-06 @ 17:48:22
URL: http://familjenhanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0