Premiär dagen!

God morgon!
Idag känner jag mig pigg och utvilad igen. De senaste tre dagarna har jag varit jätte trött och haft huvudvärk pga sömnbrist. Jag måste lära mig att slappna av och ta vara på mina sömnchanser! Men nuså, nu är jag med i matchen igen!

Igår hade vi besök av Viggos farfar och bonusfarmor, gammelmormor och gammelmorfar. Viggo fick massor med fina presenter och vandrade runt från famn till famn. Han har tur våran lilla grabb som har så många raringar som bryr sig om honom.

Idag ska vi göra ett antal premiärer här hemma. Till exempel så gjorde Viggo sin premiär i bärselen imorse och han verkar gilla det! Innan premiärerna fortsätter så är det dags för frukost, jag är vrål hungrig! Nygräddade bagutter med goda pålägg och färskpressad apelsinjuice... mums!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, det var invigning på den för mig idag. Satt sådär, kommer nog sitta bättre när några fler gravidkilon är borta ;)



Hoppas alla era premiärer gick bra idag!

Kram kram!

2011-01-23 @ 20:43:02
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 37

Tackar, man försöker ju ;) Det är ganska lätt att baka semlor och det är härligt när man är sådär supersugen att baka egna, för då får man många fler hihi

2011-01-23 @ 21:01:36
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Therese- Gravid v.34

Jag fick inte till det med kökslådorna idag tyvärr :/ Däremot blev det en avfrostning av frysen och rengöring av kylskåp :) Alltid något!



2011-01-23 @ 22:06:42
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0