Uppföljning på förvärkarna.

Det är många som undrar hur jag mår nu, om det är någon bebis på gång. Svaret är nej - inte som det känns nu. Det har varit relativt lugnt under dagen, har haft molvärk hela dagen men inte mycket mer än så. Jag är oerhört trött och slö så dagen har varit lugn. Nu i skrivande stund börjar det dock kännas lite mer än tidigare idag.

Va nyss ner på affären för att fylla på fruktförrådet och hämta ut mina två H&M paket. Vanligtvis brukar jag ivrigt slita upp paketen men jag har inte ens öppnat dem. Ska ta en dusch strax och sen äta fruktsallad, sen kanske jag tar mig ann paketen. Bilder på innehållet kommer under morgondagen.

Vill även passa på att gratulera Malin och hennes sambo till deras lilla Jolie!


Kommentarer
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Hoppas något händer SNART i alla fall! Spännande!

2011-01-04 @ 21:27:54
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0