Ett steg tillbaka.

Idag har jag haft fullt upp med att ta hand om en magsjuk Viggo. Hela förmiddagen va han dålig, framåt eftermiddagen stannade det av, tack och lov!

Viggo har tagit ett steg tillbaka i utvecklingen när det gäller att somna på kvällarna. Från att somna ensam i sin säng till att det bara är min famn som gäller, annars blir han arg och ledsen. Tredje kvällen nu som det är så. Ikväll så somnade han 20.00, alltså en timme tidigare än vanligt!


Såhär har det sett ut de tre senaste kvällarna. Mysigt ♥

Jag håller på och städar här hemma, tog en liten paus men nu är det dags att återgå och göra klart det sista med städningen. Jag måste försöka komma i säng ganska snart. Har blivit nattuggla igen och somnar aldrig före 01. Imorgon ska vi på en dagsutflykt till Gävle så det gäller att vara någorlunda utvilad. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: carola

nämen åh så ljuva bilder.

Finns inget vackrare än sovande barn i mammas trygga famn..



kram

2011-06-13 @ 13:57:55
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0