Happy!

Efter några dagar (veckor?) med lite depp är jag nu återigen glad och positiv! What´s the secret? Ett någorlunda städat hem, shopping och familjemys! Jag och mina två V:n har spenderat halva dagen i Gränby och jodå, visst vart det lite shopping...

Viggo fick 2 kortärmade pyjamasar, 3 par byxor, 4 bodys, en cardigan och ett nytt bäddset. Jag köpte 5 par byxor, ett par leggings, en klänning, en tunika, 3 toppar och ett par örhängen. Viktor köpte nya bäddset till våran säng men inget mer än så. Idag va det min shoppingdag. Tack älskling för en mysig dag!

Lagomt tills dess att vi skulle äta sprang vi på Markus och Nathalie så vi fick sällskap. Vi räknade ut att vi inte träffats på fyra (!) månader, skandal! Viggo va super snäll och glad, han gillade Markus lite extra av någon anledning och flinade mest hela tiden.

Nu är det dags för en promenad med Elsa som är på tok för understimulerad! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0