För hela året har jag väntat på...

...juni, juli, augusti.
Allting verkar lättare då.

Äntligen juni månad! Hoppas att sommaren väljer att komma på riktigt nu. Idag är det växlande väder, solen kikade fram en stund i förmiddags men nu är det grått och trist och ingen riktig värme. Stackars studenterna har inte väder gudarna på deras sida!

Funderar på vad vi ska hitta på idag? Sambon jobbar och vädret är trist, perfekt städ dag men jag är inte alls sugen på att dra igång med städningen just nu. Funderar på att ta en repa i Gränby köpis. Har lite kläder som ska lämnas tillbaka och jag skulle behöva köpa ett par nya leggings till mig själv.

Till att börja med så ska jag passa på att fräscha upp mig lite nu när lill V sover. Vi får helt enkelt se va vi gör med våran dag. Solong! 

För hela året har jag väntat på juni, juli, augusti.
För vindarna är varma då.


Kommentarer
Postat av: ♥ Elin - Mamma till My ♥

Underbart med sommarmånad. Det trodde man knappt i januari :) Och nu är vi är! Med våra små korvar till barn, som också börjar bli stora nu!



Hoppas ni hade en fin dag!

Kram

2011-06-01 @ 17:17:12
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Vanilla

Vilka underbara bilder!



Ha en bra kväll!

Kram

2011-06-05 @ 18:54:01
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: malin-mamma till sam och tim

Gud vilken vacker bild!

2011-06-05 @ 21:02:01
URL: http://malinsmix.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0