Dagens shopping.

Tidigare idag bäddade jag ner Viggo i vagnen och tog en promenad i blåsten. Jag promenerade ner till köpcentret som ligger inte långt ifrån där vi bor. Det vart lite shopping på Lindex men hör och häpna - det vart inte bara kläder till lilleman, även jag fick med mig några plagg hem.

Viggo fick en tuff jeansjacka och jag köpte ett par mycket prisvärda chinos i marinblått och en skön marinblå/vit randig top till. Byxa + top för under 300 kronor, det gillas! Lindex har mycket fint till både mig och Viggo.


Kommentarer
Postat av: frida

Ja de är konstigt att de kan vara så olika. . Men de ja har hört mest är att dom ska vara 6 veckor iaf.

men på de badhuset vi vill gå på så står de både att dom ska väga minst 4 kg men oxå vara 4 månader.. ja menar vilka 4 månaders bebisar väger så lite? haha

Så a ja får väl ringa å kolla me dom, annars får de väl bli ett annat badhus :) Någon av dom hoppas jag har en plats till oss iaf, e ju ganska så popis att gå på detta å platserna verkar gå åt som smör :P



Åh den jeans jackan e ju otroligt söt :) Hade de inte vart för Noel redan har vårjacka så hade han nog me fått en sån :P



2011-03-25 @ 23:08:42
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Jag köpte likadan jeansjacka till Ameah :)

2011-03-25 @ 23:54:34
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0