En snabbis innan läggdax hinner jag med.

Vart tog dagen vägen? Svisch, så va den förbi! Viggos läkarbesök gick hyfsat bra om man bortser ifrån att Viggo va trött, hungrig och ledsen.

Från och med imorgon så får jag inte äta någonting som innehåller komjölk. Jag ska testa det i en vecka för att se om Viggos magbesvär blir bättre eller oförändrat. Om två veckor ska jag äta som vanligt igen och Viggo ska få vanlig ersättning igen istället för Nutramigen som han äter nu. Vi får helt enkelt testa oss fram och hoppas på att det "bara" är den klassiska krångel magen som bebisarna brukar kunna ha de första tre månaderna.

Nu har ni fått en snabb uppdatering, nu är det dax för mig att släcka lyset och sova. Det är så smidigt att blogga från mobilen! Tack vare den funktionen och en bra surfmobil så kan jag nu uppdatera bloggen en snabbis istället för att inte göra det alls (Har inte haft tid att sitta vid datorn under dagen och vill inte kliva ur sängen bara för att blogga). Nej nu får det räcka för idag. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0