Fy fan för bloggdesign!

När jag började blogga så ändrade jag designen på bloggen lite då och då. Ikväll fick jag äntligen lite tid över till att göra om designen. Jag vill ha en enkel design, hel vit bakgrund med ett fotografi som header och någon fin färg på texten i menyraden.

Jag gjorde ett försök men lyckas fan inte, jag kommer inte ihåg hur man gör! Hur svårt ska det vara egentligen?! Nu har jag tappat tålamodet och är less.

Är det någon som har en korrekt kodmall/stilmall som jag kan få och som jag sen kan göra om till hur jag vill ha min blogg?

Kommentarer
Postat av: frida

Tror de är ganska så skönt för dom att sova på magen när de gör ont i den.

Ja de e många som ska predika om de.

Men de va som min mamma sa att när ja å min bror va små ja då skulle alla barn ligga på mage, nu ska inga barn göra de!

Ja tror iaf inte att det är speciellt farligt och Noel är ju hur nöjd som helst me de, så varför inte :)

2011-03-03 @ 23:17:09
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: frida

Hihi jaa, han e väldigt tjötig av sej :P

De kommer nog snart hos din lille kille oxå :)

Tror inte du behöver oroa dej, dom utvecklas så olika.

Har läst hos andra om sånt som inte Noel kan å har då samma funderingar som du att undra när han ska göra de.

Så man oroar sej säkert mer än man behöver:)

2011-03-04 @ 00:01:57
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Malin

gå in på tescho.se , hon har fina som man får ta o byta ut bilderna , du blir säkert inte ensam om den, men kanske duger tills vidare ?

2011-03-04 @ 07:06:14
Postat av: Malin & Prinsessan

Näe, jag kom aldrig iväg igår var SÅ trött! Och tur var kanske det, fick höra att det var 100pers i kö som väntade på att få komma in ;)



Tyvärr ingen aning om hur man gör designer. Kass på allt sånt, haha!



Kram!

2011-03-04 @ 12:24:12
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0