Glutenfri kladdkaka, mums!

Idag har jag och Viggo haft sällskap av "tant" Sandra hela dagen. Tyvärr har Viggo haft en mindre bra dag, typiskt när man har besök. Hela dagen har han varit gnällig och haft svårt att komma till ro. Jag tror att det beror på magont + övertrött. Hoppas att natten och morgondagen blir bättre.

Jag är rejält trött i skallen och dom få minuter Viggo är tyst så tycker jag att jag hör honom gnälla. Dags att försöka sova snart och ladda batterierna. Jag som tidigare varit emot ersättning uppskattar det numera på det viset att Viktor kan mata honom och jag kan lägga mig och sova ensam eller sticka iväg på ärenden några timmar.

Tidigare idag tog vi en promenad till Ica för att köpa hem fika. Det vart en kladdkaka som jag serverade med grädde och kiwi. Jag kan varmt rekomendera den glutenfria kladdkakan från Fria, super smarrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0