Jag börjar få tillbaka mitt pyssel begär.

På min promenad härom dagen fick jag syn på en hög med fällda träd vilket fick min lilla hjärna att gå på högvarv. Jag har en liten idé som jag hoppas att jag kan fullfölja. Allt jag behöver är ett grovt träd. Vi har ju visserligen en stooor björk som ska fällas inom sinom tid så min idé kanske får bli vilande fram tills dess.



Min inspirations källa, dock en dålig bild. Det här inlägget är tänkt att vara en "kom ihåg lapp" så att jag inte ska glömma bort min idé.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, skulle du vilja ha bloggsvar? tänkte bara tipsa om en tävling jag har där man kan få en bloggsvarsinbjudan, läs mera här: http://robinhoods.se/2011/march/bloggsvarsinbjudan.html#comment

2011-03-06 @ 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0