Lördag.

God morgon! Efter en natt med lite sömn är jag nu på benen och i full action. Viggo har sovit oroligt och är dessutom täppt näsan vilket gör det jobbigt för honom att äta. Är det koksalt droppar som gäller? Jag är så otroligt trött och magen strejkar men det är bara att bita ihop!

Om en liten stund kommer min mormor och morfar på besök. Funderar på att lura med mormor till Gränby köpcentrum. Det borde inte vara några problem. Nej mina vänner, nu lär jag återgå till mammarollen, plikten kallar.

Ha en trevlig helg! Kram och hej - sliten tjej!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Nej, vi var ju aldrig på babysim med Viggo, ångrar det lite.. Nu känns det som det inte går med Melker, eftersom jag även har Viggo (och han går ju inte på dagis) :/ Längtar så till sommaren nu, ska bli mysigt att besöka stranden/havet :D

2011-03-26 @ 09:01:03
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till maja

täppt i näsan, då kör vi koksalt på dagen och neseril till natten. Även om hon inte är tvärtäppt, BVC säger att man ska undvika nezerilen men jag tror att bebis mår bäst av att få sova som vanligt och då blir mamma gladare och bebis blir glad av glad mamma :)

Två droppar i varje näsborre innan sängdags är ju inte mycket heller och man kör ju inte med det i flera veckor!



Lycka till! o hoppas förkylningen inte blir värre.



Gränby- hrm.. ja man kanske skulle ta sig en tur dit. försöka hitta lite vårfint :D

2011-03-26 @ 10:42:27
URL: http://smileysara.blogg.se/
Postat av: Mia...numera mamma till en liten prinsessa!

Nä, det där med sömn kan man nog se sig om efter tyvärr! :)

2011-03-26 @ 17:55:17
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jag vet inte om Falun är lite egna...men här hade dom inga vita kabelstickade dressar!. Men det kanske kommer...Falun kanske bara är lite efter :P

2011-03-26 @ 20:12:35
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Ja det är inte klokt att man ska gå och bli av med vagnen :/ Som tur var så hade jag inget annat i vagnen..



Hoppas att han snart blir bättre lillkillen!

Kramar!

2011-03-27 @ 11:07:10
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0