Lördag.

Hej på er!

Hur står det till en vacker dag som denna?
Här hemma är vi, eller i alla fall jag, seg startade. Vi har varit vaken sen 08.30, frukosten är avklarad och vi är påklädda och klara för dagens äventyr, vad det nu än är? Vi väntade besök av min mormor och morfar men morfar är sjuk så det vart inställt. Vad ska vi göra idag istället då måntro?

Just nu sover Viggo och Viktor monterar en duschdörr i badrummet. Apropå Viggo och sömn så är det lite besvärligt för honom att sova längre stunder på dagarna. Han vaknar oftast efter 10 - 15 minuter och gråter, jag antar att det är magknip för det ser så ut. Ibland lyckas han somna om igen men oftast får jag plocka upp honom för att massera magen och trösta.

Jag borde göra någonting vettigt nu när han sover men får inte tummen ur. Kanske att jag ska lägga en ansiktsmask? Min hy är katastrof just nu! Rödfläckig och torr. Skulle behöva en riktigt bra produkt eller ett bra husmorsknep.


Nu hör jag lilleman böka runt i sin säng. Jag skippar nog ansiktsmasken och ger mig istället ut på en promenad med vagnen, då sover Viggo garanterat! Solong!


Kommentarer
Postat av: Emelie olsson

Kan tipsa att Dermalogica är hur bra som helst, har kört det sen december nu och jag är helnöjd. man blir alldeles len i ansiktet =)

Dyra produkter men räcker länge då man bara ska använda lite varje gång man anväder produkterna =)



Kram

2011-03-13 @ 08:53:07
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0