Oj oj, håll i hatten!

Jag tror tametusan att huset blåser bort snart! Och om det gör det så vore det ju trevligt om det landade på en plats där det är minst 25 grader varmt, soligt och vindstilla! Som Costa Rica till exempel, eller varför inte Sri Lanka? Usa skulle också vara helt okej! Sandra den jäkeln åker till Madrid idag. Om jag är avundsjuk? Inte ett dugg! Hmm.

Promenaden ner till Ica skippar vi. Istället så får vi vara hemma och mysa. Natten va så gott som sömnlös för min del så det ska bli skönt att bädda ner sig i soffan och slumra en stund. Men först ska jag ska passa på att göra iordning ett fruktfat nu när lilleman sover. Later dudes!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Underbara bilder från babysimmet! Nu blev jag ännu mera sugen :) Är dock så långa kötider här + ganska dyrt.. Men jag funderar på om man kanske kan gå iväg själv med dem och bada litegranna?



Här blåser det också idag. Nåt så inåt... Sommar och sol var det tack!



Kraaam!

2011-03-24 @ 14:20:48
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Mia...numera mamma till en liten prinsessa!

Vi hade värsta blåsvädret här i går.. i dag var det lite bättre. Men det bästa är ju när det är sol och vindstilla!! :)

2011-03-24 @ 17:30:06
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0