Torsdag.

Idag har jag en halv vissen dag. Jag har sovit dåligt pga mardrömmar och vaknade med rejäl skallebank. Inte heller Viggos dag är något vidare, han har mycket gaser och är kinkig. Idag är det bara mammas famn som duger. 

Planen för idag va att göra premiär besöket på öppna förskolan men eftersom att varken jag eller Viggo har någon vidare bra dag så skjuter vi helt enkelt på det. Jag ska försöka röja undan lite här hemma samt tvätta några maskiner. Om jag lyckas vara duktig så ska jag belöna mig själv med några bitar ur den gigantiska godis skålen som min käre sambo ställde fram igår.

Nej nu är det lika bra att ta sig ner i källaren för att ladda en maskin med tvätt medans lillen sover. Han sover dock i bärselen så städningen blir extra tung = bra träning men AJ i nacken. Lillen börjar bli tung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0