Trött kille...

Viggo vaknade när Viktor åkte till jobbet vid halv sju. Då åt han en liten skvätt och somnade sen om igen. Jätte skönt tyckte jag och sov vidare fram till 09.00. Viggo har inte vaknat än, han sover som en stock!

Han är lite hostig, snorig och slö. Jag ska ta tempen på honom vid nästa blöjbyte. Dessutom både kräks och bajsar han slem. Är han förkyld måntro, vad tror ni? I eftermiddag ska vi på tvåmånaders kontrollen så jag får fråga doktorn då.


Idag är Viggo en trött kille. Om han inte vaknat innan det är dags att gå så får jag väl helt enkelt försöka väcka honom.

Nu ska jag göra mig redo för en promenad med vagnen.  Ha en bra dag, solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0