Viggo har fått en mobil.



Jag har länge tänkt köpa en mobil till Viggo (har till och med tänkt göra en egen men den ska han få när hans rum är klart). Jag har letat efter en passande variant men inte hittat någon jag gillar förutom Ikeas men den har alltid varit slut när jag tänkt köpa en. Jag gillar enkla och stilrena prylar och vill inte att det ska vara för "pluttig nuttigt". Just nu är jag extra förtjust i fina träleksaker.

Igår fick jag äntligen tag på mobilen från Ikea. Viggo gillar den jätte mycket! Stunderna på skötbordet blir inte enbart negativa numera.


Kommentarer
Postat av: frida

Den har Noel vid sitt skötbord oxå.. han tog diggar den :D hihi.. så de blir stora glada ögon på skötbordet nu :)

2011-03-03 @ 01:42:26
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0