110508

Fullt ös hela helgen, därav dålig uppdatering i bloggen! Igår kväll va vi på födelsedagsfest. Viggos första fest och oj så spännande han tyckte att det va med allt folk! Han va garanterat minst och yngst på festen.

Nu befinner jag mig hemma hos mamma i Storvik och stannar här hela veckan (åker hem till Uppsala på onsdag över dagen för att sen åka tillbaka till Storvik). Jag är så trött så nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och sova. Återkommer imorgon igen. Och för er som är nyfikna på vad jag gjorde i fredags så kan jag berätta i det... imorgon! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, det verkar som de flesta slutat runt tre månader. Så kanske dags för oss att göra det också nu, hihi :)



Kram!

2011-05-09 @ 21:30:33
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Har haft fullt upp med flytt och missa massa i helgen.. men nu har jag tagit igen det och är ju så nyfiken såklart! :)

2011-05-09 @ 22:19:01
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0