Ett hål eller flera, eller kanske noll?

Snart är det dags för mig att rulla in mot stan. Jag ska nämligen till tandläkaren idag. Som tur är så lider jag inte av någon tandläkarskräck så besöket känns inte jobbigt mer än att det kostar pengar. Hoppas att jag slipper billigt undan! Är dock rätt så säker på att jag har ett hål, i såna fall blir det mitt andra hål på 24 år. Inte så pjåkigt ändå.

Jag erkänner, jag kan vara rätt så slarvig med mina tänder och trots det så har jag bara haft ett hål. Min sambo däremot är jätte noga och duktig på att sköta om sina tänder men får jätte lätt hål ändå och lägger ut flera tusenlappar på tänderna varje år. Orättvist. Hoppas att Viggo brås på mig och inte sin far!

Ja just ja! Nu när jag snackar tänder så kom jag på att jag för flera månader sen beställde hem tandblekning. Kanske man ska fixa det i helgen då?


Gili öarna 2008.
Man skulle kunna tro att vi är med i en tandkräms reklam, haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag brukar oxå säga "hoppas våra barn ärver mina tänder", för Joel har alltid hål, själv har jag haft kanske 3 hål i alla mina år och har oftast bara lite tandsten :p Ändå har jag tandläkarskräck!

2011-05-29 @ 21:33:29
URL: http://emmashjartan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0