Latmasken Carro.

Mina planer på att städa i eftermiddags gick ju käpprätt åt... ja, kalla det vad ni vill. Jag har inte lyft ett finger här hemma! På förmiddagen va jag väldigt pigg och alert men efter veterinärs besöket (som för övrigt gick bra, mer info om det på måndag) vart jag totalt utmattad och jätte trött.

Istället så har jag och Viggo haft en lugn dag med massor av mys och bus. Lilleman har utforskat gåstolen och börjar nu förstå att han kan förflytta sig i den. För det mesta trampar han uppåt i luften men ibland lyckas han skjuta på och kommer en bit framåt.



Fredagar klockan 20.00 sitter jag och Viggo bänkade i soffan, inget undantag idag. Då är det ju "Så ska det låta" och jag blir lika full i skratt varje fredag! Viggo ääälskar ju musik så han skiner upp som en liten sol och studsar i mitt knä. Extra roligt tycker han att det är när mamma sjunger med i låtarna och dansar med honom ♥

Nu kom mitt stora V hem från jobbet. Dags för fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: frida

Haha ne ja blir förvånad över mej själv ibland att ja lyckas fynda hela tiden;) Mina vänner säger samma sak jämt att ja e bra på de där me å fynda! har nog fått de från min mor, hon e en riktig fyndare, värre än mej haha!!!

2011-05-27 @ 23:44:55
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Usch, ibland orkar man bara inte med allt vad hushållssysslor heter utan det räcker med att ha hand om en bebis :/ Vad kul att han gillar Så ska det låta så mycket, haha! Gullunge.



Hoppas att ni får en toppenhelg!

KRAM!

2011-05-28 @ 12:04:53
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0