Såhär bra började min morgon...


Jag tänker inte säga god morgon för det har det då inte varit! Usch.

Morgonen började med grin och gnäll från Viggo, jag vaknade med huvudvärk och pms (ja det har man ju inte direkt saknat, fy fan!). När Viggo ätit klart och precis ska till att somna om så kastar han helt oannonserat ifrån sig tre stora fontänspyor! Det mesta hamnar på mig såklart.

Såna här dagar önskar jag att jag kunde lämna över allt till Viktor och sticka hemifrån en stund. Igår tog jag hand om Viggo själv från att han vaknade tills dess att han somnat, Viktor jobbade över. Jag behöver egentid, om så bara för en timme!

Mitt humör är inte på topp idag. Jag är inte arg eller så, men jag känner jag mig ledsen, klen och sårbar.

Nu är det bara att avvakta och se om han är magsjuk eller om det bara va en engångsgrej. Tvättstugan here I come!


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Oj, stackars liten!

Hoppas att han slipper magsjuka, men ett barn brukar väl inte kräkas så extremt om det inte är något fel liksom.. Fy! Hoppas han mår bättre snart lillplutten!

2011-05-04 @ 10:13:23
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: ♥ Elin - Mamma till My ♥

Nämen stackars liten! Jag tycker så synd om barn som kräks så där mycket. Gör ont i hjärtat. Hoppas han inte är magsjuk.



Och egentid måste man få ha, en timme är guld värt. Det är jobbigt mellanåt att ta hand om en bebis hela dagarna och hela kvällarna och även på natten ibland. Vi är ju inte mer än männsiskor, inga robotar. Hoppas du får en bra dag ändå, kram!

2011-05-04 @ 10:54:32
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Nej, usch, såna dagar är jobbiga :(

Postat av: Tora - Viggos mamma

åh nej men en till liten söting som heter Viggo!

Visst är det kul när de spyr över hela sängen? NOT! Viggo gjorde det klockan fyra på natten för några dagar sedan. Skitkul att byta sängkläder så dags..

2011-05-04 @ 15:02:33
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0