111111.

Tänk att födas idag. Vilket enkelt personnummer man skulle få! (Viggo fick en liten tremäning just idag faktiskt)

Här hemma startade dagen inte lika bra som jag hoppats på. Viggo har förhöjd temp och nyser och snorar mängder! Törs vi hoppas på att det är tänder på gång? Jag får inte titta i munnen på honom men några snabba skymtar har jag gjort och vid ett tillfälle såg det ut som tandsprickning men vid ett annat liknar det blåsor. Det är i nederkäken, vid hörntanden och tanden bakom. Vi får väl helt enkelt vänta och se hur det utvecklas.

Planen var att åka till öppnis klockan 11 för att fotografera Viggo men det skippade vi såklart. Istället så myser vi hemma och mumsar fruktsallad, torkar snor och roar oss bäst det går.


Såhär kan Viggo stå hur länge som helst, om han får. Viggos problem just nu är att han är för feg - för feg för att släppa taget och stå själv även om han gärna vill, för feg för att sätta sig ner på rumpan så istället står han kvar och skriker efter mamma som får komma till undsättning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig Viggo!

och förresten - ang. alla blommor du fotat i nov. På nyheterna hörde jag att man hittat mogna smultron på Gotland nu! Sjukt. Men jag längtar faktiskt efter snö...

Go helg på er!

kram

2011-11-11 @ 17:14:56
Postat av: Siri

det var från mig såklart, det förra inlägget:)

2011-11-11 @ 17:15:38
URL: http://www.sirchen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0