60 års kalas.

Dagen har rusat förbi. Vi har haft fullt upp hela dagen - jag började dagen med att spendera några timmar i Gränby för mig själv och senare på eftermiddagen åkte hela familjen på kalas hos svärmor. Där bjöds det på tre rätters middag. I present fick svärmor en resa, destinationen är än så länge hemlig för henne och förblir det tills dagen då det är dags för avresa. Hon fick också en enorm och lyxig blomsterbukett som jag plockat ihop. Jag skulle ju såklart ha fotat buketten men det glömde jag bort, typiskt! Gissa om jag fick mersmak efter att vilt gått lös i blomsterkylen?! Jag kanske ska satsa på att göra klar min floristutbildning?

Ikväll är jag och Viggo ensamma hemma. Viktor är inne i stan med sin familj, dom ska gå på konsert. Viggo är fortfarande sjuk och stundtals väldigt ledsen och gosig, stundtals väldigt glad och energisk. Han har nyss somnat och jag hoppas att han kan sova resten av kvällen och natten. Igår kväll sov han mellan 19 - 21, vaken 21 - 23 och sov sen fram till 07.

Oj vilket babbel det blev! Nu ska jag lägga ner för idag. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Låter som en skön dag! :-)



P.S Var med och tävla om ett julpaket på min blogg!

2011-11-13 @ 10:47:50
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0