Glödlampsslinga.


Slingan har 10 glödlampor och är 7 meter lång.

Jag har länge suktat efter en glödlampsslinga men aldrig kommit mig för att köpa en. Men för några veckor sen kunde jag inte hålla mig längre så nu äger jag äntligen en!

Min tanke var att hänga den dubbelvikt rakt upp och ned i ett hörn, bredvid soffan. Men det är ju inte alltid idéerna i huvudet blir så bra i verkligheten och så vart det med den idén. Tills dess att jag kommer på någon annan fungerande idé så får den ligga i en hög golvvas i glas. Också snyggt men inte helt optimalt. Har ni några förslag på vad jag kan göra med slingan?

Jag skulle gärna linda den runt stammen på våran maffiga ek som står vid infarten till vårat hus (slingan går att ha utomhus) men jag har tyvärr inget eluttag. Men det kanske blir ett mission för Viktor i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, vilken fin slinga! :-)

2011-11-11 @ 15:42:51
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag har samma problem, köpte slingan med planen att den skulle hänga lite "casual" (haha) i ett hörn men det såg konstigt ut. Nu klurar jag på var jag ska placera den istället. Fick du ut din i trädet?

2011-12-15 @ 00:25:20
URL: http://wilserinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0