I Storvik.

Hej på er!
Hur har ni det? Jag och Viggo befinner oss i Storvik, hemma hos min mamma och mina syskon.

Vi åkte hit strax efter lunch. Jag försöker alltid att tajma in Viggos sömn när vi ska åka längre sträckor. Men idag ville det sig inte! Bilfärden var minst sagt stressig och kaotisk. Viggo har "sotat ur sina lungor" i åtminstone 10 mil...

Lite senare ikväll hoppas jag på att få barnvakt (eller rättare sagt någon som håller ett öga och ett öra på en sovande unge). Jag vill nämligen åka in till Sandviken och sola. Jag har inte gjort det på väldigt länge och tänker väl inte börja göra det regelbundet som förut men några solningar lite då och då piggar alltid upp! Om orken finns så ska jag ta ett varmt bad efteråt.

Nu vart det mycket svammel. Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh stressande att köra bil när dom små skriker!! Det blir inte alltid som han har tänkt sig har jag märkt ;)

Jag gör det "vanliga" kladdkakereceptet (vill du ha det?) men hade i 200 g mörk choklad i smöret jag smälte den här gången. Det blev kanongott!

Ha en skön helg! kram

2011-11-04 @ 15:58:36
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0