Mannagrynsgröt.

Imorse klev vi upp tidigt, strax efter halv åtta. Allt före åtta är tidigt för mig, jag är inte van. Bortskämd mamma kanske? Men med facit i hand så skulle jag ha gett Viggo en flaska välling och försökt få honom att somna om. Han har varit jätte trött sen vi klev upp. Han verkar inge pigg idag - snorig och rödblommig om kinderna, känns varm men har ingen feber. Det är väl den där lilla bissingen som ställer till det antar jag?

Vi har nyligen ätit frukost, mannagrynsgröt med lingonsylt och leverpastejs smörgås. Viggo leker just nu i sin lilla lekhörna och katten gör honom sällskap. Vi skippar öppnis idag, det krockar med Viggos sovtider och just idag vill jag inte hålla honom vaken och sen riskera att få en övertrött unge. Jag tror inte att det går någon nöd på Viggo om vi missar öppnis.

Det börjar bli dags för Viggo att sova en stund så jag ska väl gå in till köket och blanda iordning en flaska välling. Solong!

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Vad gott med mannagrynsgröt!! :) Och gud vilken fin kise!!! Ha en bra dag! Kram

2011-11-17 @ 11:08:50
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas ni får en bra dag!

2011-11-17 @ 11:27:55
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Mums :) Otroligt vacker katt ni har :) Älskar såna där färger på katter :)



Sv. Tack, så mycket :) Rätt nöjd med designen nu...



Ja, ni som kör med mycket svarta detaljer i hemmet skulle ju haft svarta möbler, eller vita, eller både ock... kanske svart bord med vita stolar? :D



KRAM

2011-11-17 @ 11:32:46
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: frida

Hehe tack va go du e, ska försöka komma igång lite bättre me bloggen snart !;)



Okej, då e jag inte ensam me en crazy unge då.. å ja jag föredrar oxå ungen som sover kl 19 ;)



Åh va gott me mannagrynsgröt..de va länge sen jag åt.. de måste jag handla imon när de e dax för handling :D



2011-11-17 @ 12:37:12
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0