Pepparkaks pyjamas.

Borta bra men hemma bäst. Det känns i kropp och knopp att vi flängt runt hela helgen. Jag är jätte trött och vi har haft en lugn start på dagen. Viggo sover och har gjort det i över två timmar. Dags att vakna snart?

Lite senare i eftermiddag ska jag och Viggo åka och handla. Det fattas några ingredienser till middagen och när vi ändå är på rull så ska jag ta en titt inne på Lindex. Jag är lite sugen på att köpa en "pepparkaks pyjamas" till Viggo. Hoppas att den finns kvar i rätt storlek!



Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Aaw vilken söt papparkakedräkt! :D

Hihi ja visst är det sött när de åker i den ;)

2011-11-07 @ 15:00:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0