Jakten fortsätter.



Jag är på jakt efter stolar. Inte vilka stolar som helst, det ska vara stolarna som ni ser ovan. Jag kollar dagligen på Blocket och Tradera men har dessvärre ingen tur.

Båda stolarna finns i olika färger. Färgen spelar egentligen ingen roll (man kan ju måla om) men jag föredrar svarta eller vita stolar. Arkan är designad av Yngve Ekström och finns i två storlekar. Jag är på jakt efter båda storlekarna. Agam är en Ikea stol som tyvärr inte finns i lager längre.

Om det är någon som ska sälja dessa stolar, tveka inte på att kontakta mig! Det måste väl finnas i alla fall en stol till salu detta avlånga land? :)

P.S
Jag är även på jakt efter 50 tals retro möbler, typ sängbord, små byråer och string hyllor.


Kommentarer
Postat av: Flisan

Heej! Jag har barnstolen från Ikea men den har juh dock en repa i sitsen. Kram flisan

2011-10-19 @ 19:08:29
URL: http://mamaliis.blogg.se/
Postat av: Flisan

Tror vi hat väldigt lika stil hemma därför en av anledningarna som ja älskar din blogg :-) mkt svart i inredningen. Stolen e svart o repan är nog som vi orsakat själva kan ta kort o skicka om du vill , så man skulle kunna slipa lite o måla på tror jag , dom e lite dumma i färgen för tvättar man av med medel så blir trasan lite svart. Kraam

2011-10-19 @ 21:23:34
URL: http://mamaliis.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Kan verkligen rekommendera www.lauritz.com/ där har jag hittat många 50-tals möbler till min syster. Leverans med transportföretag (antikbudet) fungerade kanon och var inte alls farligt dyrt (runt 1500-3000 kr beroende på körsträcka och antal möbler) Kika in där vettja! ;)

2011-10-19 @ 22:19:55
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0