Så mycket bättre.

Tandläkarbesöket imorse gick bra. Nu har jag fått min bettskena, speciellt anpassad till mina tänder. Bettskenan ska jag använda även på dagtid, så mycket jag kan. Jag känner mig som en "high school geek" när jag har bettskenan i - det är bara glasögon och acne som fattas! 

Annars idag så har vi väl inte gjort så mycket. Jag har varit ute i trädgården och tagit reda på miljontals löv. Ni ska inte tro att jag krattar alltihopa, nej jag krattar bara grusgången och sen så kör jag över resten med gräsklipparen. Effektivt + bra gödning!

Ikväll är det äntligen säsongspremiär av tv-programet "Så mycket bättre". Jag älskar musikprogram så räkna med att jag sitter bänkad! Det är ju faktiskt en bra blandning på många bra artister den här säsongen.

Avslutar inlägget med några fina bilder på mina två V:n från deras "stå upp själv" övning tidigare idag. Viggo kan stå själv kortare stunder, om han själv inte vet om det. När han kommer på att han står själv blir han feg och sätter sig ner.


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Här hemma blir det att sitta framför TV:n ikväll, så mycket bättre har vi längtat efter!



Ang. köpstoppet så är det för att vi behöver spara pengar om jag ska kunna operera mig, just nu ser det tyvärr ganska mörkt ut.. Mannen köpte en onödigt dyr bil kan jag ju säga.. PISS!



OH visstfan - Koh Phagnan (stavning?) är väl inte att rekommendera för en barnfamilj, det är där full moon party är. Sååå jävla kul men inte direkt barnvänligt ;)

Åk INTE till Koh Lanta, det är ingen fin ö alls. Dödstråkig, fula stränder och NADA bra shopping.



Ett tips om det där med hotell är ju att det finns tusentals resebyråer (eller liknande) överallt i Thailand som vet om bra & budget hotell på andra öar o i andra städer, de kan ringa och boka åt en så vet man ju alltid att man har boende dit man åker. :)



Bangkok är perfekt för shopping men där får man ingen sol så var inte där för länge. ;)



Kramar!



2011-10-29 @ 18:21:34
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Härliga bilder på sötViggo :D

2011-10-29 @ 20:21:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Jag sitter bänkad! Jag älskar Så mycket bättre :D Sitter dock också med datorn men det funkar det med.



Kram!

2011-10-29 @ 21:31:36
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0