Åka kundvagn.

Jag och lill V har nyss varit på Coop och handlat diverse götta, både nyttigt och onyttigt. Jag är så himla godis sugen och kunde inte motstå sötsaker idag. Det slank ner både en ostkrokspåse och en påse med lösviktsgodis i kundvagnen. Hur gick det till? 

Lill V fick sitta i en kundvagn och där trivdes han. Stort plus för bananen han fick mumsa i sig! Han sträckte sig efter allt som han kunde tänkas komma åt. Jisses så långa hans korta armar kan bli huxflux?! 

Ungen somnade direkt när vi kom hem. Ikväll är en sån kväll då jag önskar att han kunde vara vaken en liten stund till, jag saknar honom nu när han ligger och sover. Brukar ni också känna så?

Mitt stora V jobbar kväll/natt och kommer inte hem förens imorgon bitti. Jag ska försöka få orken till att ta reda på all tvätt men till att börja med ska jag göra baguetter fyllda med tonfisk, ost, grönsaker och citronpeppar. Mums!



Update 21.00.
Man skulle ju kunna tro att Viggo valde att uppfylla min önskan, strax efter att jag publicerat inlägget så vaknade han. Han har hållt igång sen dess - hoppat och studsat så att svetten rann. Att ta reda på tvätten var ju bara att glömma! Nu sover han igen och den här gången för natten, hoppas jag. Även jag är trött. Funderar på att lägga mig snart jag också. Jag kommer i alla fall inte få någonting vettigt gjort...


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Ja, min lilla tös är längre än tjock =)

2011-09-22 @ 21:46:11
URL: http://saratilling.se
Postat av: T

Varfrö har du aldrig bilder på dig? Du fokuserar så mycke på viggo..både i text o bilder.

2011-09-22 @ 22:17:21
Postat av: cammie

Vill tipsa dig om en fin tävling =) http://tuschaa.blogg.se/2011/september/tavling-hos-tuschaa.html

2011-09-23 @ 10:16:11
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Ja, jag känner verkligen igen mig i det du skriver om att man vill ha de uppe lite till :D Iaf så man kan sitta och gosa i soffan, fast det blir det ju inte så mycket av nu när de mest vill vara igång hela tiden :)

2011-09-23 @ 13:04:12
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0