'#%&@" hus!

God morgon!
Imorse klev vi upp strax innan åtta. Det är tidigt för oss, vi sover oftast till nio. Men det är faktiskt skönt att komma upp lite tidigare, man hinner med så mycket mer. Viggo sover just nu och jag packar skötväskan, förbereder för en dags utflykt.

Vi har snickare här hemma hela veckan. Entrén och balkongen ska snyggas till och trappan inomhus ska fixas. Och som vanligt när det gäller vårat hus så blir det extra jobb, så har det varit med precis allting! Den här gången upptäcktes en fuktskada ovanför ytterdörren (det är ruttet och poröst), balkongen är dåligt byggd så det har runnit ner vatten. Fy fan va less jag är på huset!

Jag orkar inte se eländet så jag och gossen flyr fältet...

Uppdate: Hela jävla balkongen är rutten och kan rasa in när som helst!



Varför har vi sån otur med huset?! Tänk om vi visste innan vi köpte huset vilken klåpare som bott här innan. Då hade vi aldrig köpt det... Nu börjar huset bli som nytt men det har tagit mycket tid och pengar från oss.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Det blir u superbra!!!

2011-09-20 @ 13:28:57
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0