Sol och värme.

Jag går med raggsockor på, huttrar och muttrar över detta jävla väder! Regn, blåst och kyla. Och snart blir det värre, vi har tydligen ännu en vargavinter att vänta...

Nä, jag har fått på tok för lite sol och värme! Om jag överhuvudtaget ska överleva denna vinter (okej, jag kanske överdriver en aning, men bara lite) så måste jag få sol och värme snart!

Jag kollar sista minuten resor. Charter är knappast min grej men nu har vi ju Viggo också och då kanske det är skönt att åka charter? Allt jag vill är att sola, bada, äta gott och slippa se huset och trist väder! Få ett break och miljöombyte helt enkelt.


Bilder från Venezuela och Usa.

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Ja, jag blir också förbannad. Så onödigt gjort.. Det värsta är ju att det tar typ 2 sekunder för den/dem att sno nycklarna men hela dagar för oss att ringa runt, polisanmäla, fixa med försäkring, ringa hyresvärd osv.. Hoppas det inte blir för dyrt för oss heller. Det passar verkligen inte bra denna månad eftersom oskar bara får lön för drygt 1 vecka (blev lite knas när han bytte jobb för på förra stället fick han lön för varje månad men nu får han månaden efter). Suck.



Och förresten. Jag kikade också på sistaminuten-resor igår. Det hade varit härligt! ;)

2011-09-21 @ 22:29:47
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Åh vilka härliga bilder! :)



Kram!

2011-09-22 @ 07:20:18
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Men åh! Hur underbart såg inte det där ut?!

2011-09-23 @ 09:57:20
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0