Underbart är kort.

Okej, jag skulle inte ha hoppat av glädje och tackat för Viggos goda humör! Precis efter att jag publicerat det inlägget så bröt det hemska humöret ut igen... Men underbart är kort - åt helvete för kort!

Nattningen gick förvånansvärt snabbt och enkelt, han somnade direkt. Inte så konstigt kanske, han var väl utmattad efter att ha gråtit och stökat i över en timme?

Jag vet inte riktigt hur det gick till men jag fick en rejäl dos med energi (kan det ha varit godispåsen som bidrog med det?) och har tvättat och städat i tre timmar. Nu är det dags att tagga ner och försöka komma i säng i skaplig tid. Haha, det har ni väl hört mig säga förut? Och hur brukar det gå då?


Vulkanen Viggo. Jodå, såhär kan han faktiskt se ut! (Pik till er som anser att jag överdriver när jag förklarar hur eländigt Viggos humör är just nu. "Viggo är ju sååå snäll". Jaha, kanske när ni sist träffades ja!)

Kommentarer
Postat av: Carolina - Olina

Fast på håll är han ganska söt när han är arg :P

2011-09-09 @ 08:20:01
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: Tora & Viggo

hahaha huuua vilket humör de små har!

Jag får höra samma sak; "men han är ju så snäll och go!"

Ja, när andra är och hälsar på kanske men när han är själv med oss är det ofta en annan femma..

2011-09-09 @ 12:50:06
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: malin olsson

Ja tänk att man alltid ska få höra samma sak varje gång man "beklagar sig" Neo som är såååå snäll...Hmmm

2011-09-09 @ 14:29:56
Postat av: Mikaela

Tack Carro =) Vi MÅSTE ses! kanske kan ta en förmiddagsdate i veckan?... ;)

2011-09-09 @ 22:42:22
URL: http://fysisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0